StartAktualności Przetarg na remont części dachu warsztatów szkolnych
Przetarg na remont części dachu warsztatów szkolnych
Napisał Sekretariat
Poniedziałek 20 września 2010
ZESPÓŁ SZKÓŁ ZAWODOWYCH
i II LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE
weWłodawie
ul. Modrzewskiego 24
tel. /fax 82-5721-488
e-mail:
www.2lo.wlodawa.pl
Ogłaszaprzetargnieograniczony
o wartości szacunkowej nie przekraczającej równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie części dachubudynku warsztatów szkolnych
CPV 45.26.12.10-9 , 45.32.00.00-6
1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie części dachu budynku warsztatów szkolnych. Zakresem zamówienia objęte będą następujące prace:
- demontaż instalacji odgromowej,
- demontaż czap kominowych,
- nadmurowanie kominów wentylacyjnych,
- nadmurowanie ściany budynku,
- montaż i wypoziomowanie murłat,
- montaż krokwi,
- ułożenie izolacji cieplnej z wełny mineralnej gr. 15 cm,
- ułożenie pokrycia dachowego z blachy trapezowej na łatach oraz obróbek blacharskich w kolorze czerwonym,
- montaż rynien i rur spustowych blaszanych w kolorze brąz,
- montaż instalacji odgromowej,
- wykonanie podbitki okapów deskami lub panelami PCV.
2.Szczegółowy wykaz wielkości i zakresu robót zawarty jest w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3.Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie ze szczegółowymi warunkami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
4.Wymagany termin wykonania zamówienia do 06.12.2010 r.
5.Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w siedzibie Zamawiającego: Zespół Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcące 22-200 Włodawa ul. Modrzewskiego 24, w pok. 4w godz. od 8oodo 15oo.
6.Ogłoszenie zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.09.2010 r.
7.Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie internetowejwww.2lo.wlodawa.pl
8.Oferty należy składać do dnia 11.10.2010r. do godz. 10 00 w sekretariacie Zamawiającego.
9.Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 11.10.2010r. o godz. 10 20 w siedzibie Zamawiającego.
10.Kryteriumoceny ofert - cena brutto / 100% /.
11.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych oraz wariantowych.
12.Zamawiający nie będzie żądał wpłacenia wadium.
13.Wykonawca będzie związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
14.Przepisy dotyczące umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów i aukcji elektronicznej nie majązastosowania.
15.Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Pan Zdzisław Kozłowski,który udziela informacji od poniedziałku do piątku w godz. od 8oo do 15oo tel. 82-5721-488.
16.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków zawartych w SIWZ oraz art. 22 ust. 1ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. – Prawo zamówień publicznych.
17.W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
1)odpowiednio wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 wraz z kosztorysem ofertowym.
2)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24ust. 1 i 2ustawy, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
3)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że oferent prowadzi działalność o profilu odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
4)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
5)umowę regulującąwspółpracę podmiotów występujących wspólnie, zawierającą co najmniej upoważnienie dla jednej ze stron umowy od pozostałych stron do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu lub reprezentowania i podpisania umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego /jeżeli dotyczy/.
6)Oświadczenie wykonawcy dotyczące wskazania tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom– stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
7)Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
Czy wiesz, że w dniu 1 lutego 1929 r. otwarto Dokształcającą Szkołę Zawodową, była to szkoła koedukacyjna która, mieściła się w gmachu Szkoły Powszechnej nr 1 (ul. Wyzwolenia).Uczyło w niej ośmiu nauczycieli ze szkół powszechnych, nauka trwała 3 godziny dziennie, łącznie – 18 tygodniowo. W roku szkolnym 1937/38 uczęszczało do niej 73 uczniów w następujących zawodach: krawiec, kuśnierz, szewc, kamasznik, czapnik, subiekt, ślusarz, zegarmistrz, fryzjer, stolarz, cieśla, drukarz, introligator, mechanik, murarz, rzeźnik, robotnik dzienny, a także 11 niezatrudnionych.